Tiffany & Co. lanceert nieuwe campagne met levensechte relaties

Tiffany-_-Co.-2015-h_3518Tiffany & Co. onthult vandaag de Holiday 2015 campagne, waarin het diens recentelijke creatieve focus op levensechte relaties voortzet. De beelden vangen het magische moment waarop mensen met een hechte persoonlijke band elkaar het ultieme cadeau geven: de Tiffany Blue Box en diens sprankelende inhoud.

De tagline van de campagne – Joy Comes Out of the Blue – refereert aan zowel de beroemde Blue Box, als de oprechte spontane uitdrukking van de meest belangrijke momenten in het leven. Deze authentieke emoties worden weergegeven door modellen met hun eigen kinderen, broers of zussen en partners, in zwart-witte foto’s gemaakt door de beroemde fotograaf Mario Sorrenti, gewaardeerd voor zijn high fashion editorials en een grote verzameling aan globale campagnes.

Sorrenti weet de sterke emoties te vangen in beelden die gestyled zijn door Edward Enninful. Brad Kroenig en zijn zoons Hudson en Jameson, gekleed in respectievelijk een smoking en pyjama’s, weerspiegelen het geluk van een geliefde die op het punt staat een Tiffany cadeau te ontvangen. “Dit was de eerste keer dat ik kon werken met mijn beide zoons voor een fashion shoot,” aldus Kroenig. “Het was een enorm bijzondere dag – echt een geweldige herinnering voor ons gezin.”

Sasha Knezevic en Anja Rubik wisselen een blik uit zoals alleen getrouwde stellen dat kunnen, vergezeld door een cadeau verpakt in Tiffany blauw. Anja, wie gefotografeerd werd in ontwerpen uit de Tiffany T en Tiffany Bow collecties, zegt: “Het dragen van de juwelen was prachtig. Ik voelde me brutaal en vrouwelijk tegelijkertijd.” Sasha voegt toe: “Het creatieve team maakte het voor mij helemaal af, waaronder een aantal oude vrienden met wie het altijd één groot feest is om mee te werken.”

In een andere afbeeldingen reflecteren de broers Elijah, Kieran en Braden Crothers de spanning en blijdschap die horen bij het geven van een bijzonder cadeau, een herinnering aan wat geven kan doen voor de geest.

De beelden tonen een verscheidenheid aan juwelen zoals die gevonden kunnen worden in het beroemde doosje, van Tiffany Keys en Tiffany Atlas® tot Tiffany Yellow Diamonds en Tiffany Celebration® rings.

Lees ook:Return to Tiffany ® met Imaan Hammam
Lees ook:Tiffany benoemt 2016 tot het jaar van de Tiffany® Setting
Lees ook:Tiffany & Co lanceert webshop
Lees ook:Tiffany & Co lanceert moderne collectie van nieuwe design director
Lees ook:Tiffany & Co. lanceert horlogecollectie

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>