Online mode shoppen populairst na de lunch

Uit onderzoek van Klarna, de factuurgebaseerde betaalmethode waarbij men pas afrekent na ontvangst van de bestelling, blijkt dat Nederlanders op gezette tijden massaal fashion online kopen. Opvallend genoeg kopen Nederlanders het vaakst om 13.00 uur ‘s middags, vlak na de lunch. In tegenstelling tot vorig jaar koopt niet de leeftijdscategorie tot 26 jaar maar die van 45-55 jaar het vaakst fashion online, gevolgd door de groep van 35-45 jaar. Deze groepen besteden gemiddeld ook het meest per bestelling. Vrouwen geven gemiddeld per bestelling nog steeds meer uit dan mannen. Klarna onderzocht het online fashion koopgedrag van Nederlanders in de eerste helft van 2014 door analyse van geanonimiseerde interne data en brengt de resultaten met deze infographic in kaart:
fashion infographics for web

Lees ook:Sieraden & horloges shop je online
Lees ook:Krappe voldoende zonder make-up
Lees ook:De man en zijn ondergoed….
Lees ook:Nederlanders al vroeg van start met inkopen voor de feestdagen
Lees ook:Nederlandse vrouw gek op sale shoppen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>