Glamour Health Challenge grootser dan ooit

Mary

De founder van de Ballet Beautiful workout én trainer van Victoria’s Secret Angels geeft samen met model Maud Welzen een massale workout tijdens de Glamour Health Challenge powered by Zalando. Met mini-bootcamps van fitbloggers en Nike-trainers plús een health market, beauty experience, een Zalando fashion store en een spetterende dansmodeshow wordt deze dag een groot fitnessfeest.

Bijna zomer. Bijna bikini-tijd. In de maand juni roept Nederlands grootste modemagazine Glamour haar lezers op om een maand lang samen met de redactie gezond te eten en te bewegen.

Ballet beautiful
Hét hoogtepunt van de Glamour Health Challenge? De kick-off op zaterdag 11 juni in de RAI Amsterdam met als special guest Mary Helen Bowers, founder van de wereldberoemde workout Ballet Beautiful, trainer van Victoria’s Secret Angels. Het is de eerste keer dat ze in Nederland samen met topmodel Maud Welzen aan 2.000 jonge vrouwen een balletworkout gaat geven. Maud Welzen is bekend van onder andere de Victoria’s Secret show. Momenteel is ze gezicht van de nieuwste Calvin Klein campagne waar ze schittert naast Justin Bieber.

Sportwalhalla
Naast de Ballet Beautiful-sessie is er een spetterende dansmodeshow met de allernieuwste sportlooks van hoofdsponsor Zalando. Het merk verzorgt een ‘brand experience’; lezers kunnen de laatste sport- en modetrends bewonderen in de Zalando fashion store en ter plekke kleding bestellen. Er worden diverse bootcamp-sessies gehouden door Nike Master trainers. Maar ook Fajah Lourens en de bekendste fitbloggers van Nederland geven een workout. Er is een Maybelline ‘Make-it-Happen experience’ waar lezers een water- en sportproof beautylook krijgen. En er is een Health Market met onder meer gezonde snacks en sportgadgets. Dit grootste gratis fit-event van Nederland wordt gepresenteerd door acteur Manuel Broekman.

Good to know
Toegang is op vertoon van je gratis e-ticket en Glamour’s juli-nummer (nu verkrijgbaar via glamourconceptstore.nl of vanaf 8 juni in de winkel). Kaarten bestellen via: glamour.nl/healthchallenge. Alle ins en outs zijn te volgen via #glamourhealthchallenge en #mymatch.

Hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp: “De Glamour Health Challenge wordt flink groter dan vorig jaar. De bikiniperiode komt eraan en wij gaan ervoor zorgen dat de Glamour-doelgroep nóg meer zelfvertrouwen krijgt. Want daar gaat het uiteindelijk om, dat je je goed voelt over jezelf en je lijf. Ik ben gelukkig als we onze lezers daartoe kunnen inspireren.”

Global head of brand communications & PR Zalando Jolanda Smit: “Na een positieve eerste samenwerking, kijken we er opnieuw naar uit om hoofdsponsor te zijn. Het event sluit perfect aan op onze huidige lente-zomercampagne, die in het teken staat van sport. We zien dat sportkleding een steeds grotere rol gaat spelen in fashion.”

Ballet Beautiful Mary Helen Bowers: “Ballet Beautiful delen met andere vrouwen in de wereld is geweldig. Ik ben razend enthousiast over mijn aanwezigheid op Glamour’s 2016 Health Challenge en om Ballet Beautiful naar Nederland te brengen!”

Maud Welzen: “Ballet Beautiful is perfect voor vrouwen die dat extra beetje zoeken. Een mooi, lang, slank en goed gevormd lichaam. Mary Helen is absoluut de beste inspirator.”

 

Lees ook:Glamour trapt ‘Glamour Health Challenge’ af met wereldberoemde Kayla Itsines
Lees ook:Zalando gaat mobiel tijdens Zalando presents 10 Days Downtown
Lees ook:Grazia in de vintagewinkel
Lees ook:Wanneer fashionista’s moeten shoppen
Lees ook:Zalando geeft online mode advies

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>