TOPSHOP START KLEINE REEKS IN-STORE ACTIVITEITEN

unnamedDe internationale fashion destination TOPSHOP onthult een serie instore activiteiten in de Kalverstraat shop ter ere van de lancering van de nieuwe Spring Summer 2016 denim campagne.

TOPSHOP verkoopt wereldwijd zes paar jeans per minuut. Daarmee is TOPSHOP denim een van de belangrijkste producten in de vrouwengarderobe. De omvangrijke denimcollectie biedt keus uit een scala aan fits en silhouetten in authentieke denim stoffen en wassingen. De Spring Summer 2016 collectie biedt veel ruimvallende en rechte modellen en key styles zijn onder meer de ‘Mom’, een authentiek model met hoge taille en small toelopende ‘tapered’ pijpen; de ‘Lucas’, een smalle relaxte ‘boyfriend’ fit; de ‘Hayden’, een loose fit boyfriend stijl jeans; en de nieuwe jaren ’90 grunge stijl boyfriend jean ‘Addie’.

Lees meer op Glamour.nl

Lees ook:Caroline Biss Spring Summer 2016 Denim Collectie
Lees ook:Levi’s® introduceert de Wedgie fit
Lees ook:Het ideale alternatief voor de baggy en skinny
Lees ook:Replay voorspelt de terugkeer van Carrot Jeans
Lees ook:De zomercollectie van HANRO

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>