Levi’s lanceert nieuwe Spring Summer 15 ‘Live in Levi’s’ campagne

Schermafbeelding 2015-02-17 om 15.40.14Muziek vormt een grote inspiratiebron voor de nieuwe Levi’s® Spring Summer ’15 campagne. Dit seizoen werkt het merk samen met internationale artiesten waaronder rockbands Haim, the Vaccines, Local Natives, zangeres Kilo Kish, drummer Kavka Shisido en songwriter Twin Shadow’s George Lewis Jr. Allen delen hun unieke ‘Live in Levi’s®’ story en laten zien hoe muziek hun stijl inspireert.

“For decades musicians have chosen Levi’s® as one of the ways they assert their authentic self-expression. They wear them their own way, with their own unique personal style. From Bruce Springsteen to the Ramones, from Gwen Stefani to Beyonce, Levi’s® have represented true originality and authenticity and remain the choice of those who seek to express that,” aldus Jen Sey, Chief Marketing Officer van Levi’s®.

Geheel in het teken van de campagne is er een Live in Levi’s® website gelanceerd, waar campagne films en background stories van alle artiesten terug zijn te vinden. Tevens worden fans uitgenodigd hun persoonlijke #LiveinLevis verhaal met de wereld te delen en te laten zien hoe muziek hun stijl inspireert en hoe zij hun jeans personaliseren, customizen en stylen.

Lees ook:Levi’s® introduceert nieuwe Live in Levi’s® met Caroline de Maigret
Lees ook:Levi’s® lanceert ‘Live in Levi’s®’
Lees ook:Seafolly onthult derde spring/summer 2017 campagne
Lees ook:Levi’s slaat handen in een met Alicia Keys
Lees ook:Levi’s viert wereldwijd ’501 Day’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>