Modellen van drie generaties in nieuwe Louis Vuitton campagne

louisvuittoncampaign5De herfstcollectie die Marc Jacobs dit keer voor Louis Vuitton ontwierp, werd uiteindelijk veel besproken. De mode-ontwerper koos namelijk voor een jaren ’50/’60 silhouet waarbij de taille smal is en de heupen en borsten worden geaccentueerd. Natuurlijk is dat silhouet ook terug te vinden in de Louis Vuitton campagne. De modellen Christy Turlington, Natalie Vodianova en Karen Elsen werden, met hun haar in een Brigitte Bardot-achtige staart, in de vrouwelijke jurken op de foto gezet door Steven Meisel. Zelfs de setting van de shoot was in jaren ’50 stijl.

Opvallend is dat de drie modellen elk van een andere generatie zijn; ze zijn twintig, dertig en veertig jaar. Daarmee wil Louis Vuitton benadrukken dat je mooi kunt zijn op iedere leeftijd.

louisvuittoncampaign1

louisvuittoncampaign2

louisvuittoncampaign3

louisvuittoncampaign4

louisvuittoncampaign7

Lees ook:Lara Stone & Louis Vuitton: de eerste beelden
Lees ook:Louis Vuitton: lange rokken & accent op de borsten
Lees ook:Louis Vuitton trein ook in najaarscampagne
Lees ook:Nederlands topmodel gezicht Louis Vuitton
Lees ook:Madonna poseert voor Louis Vuitton

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>