De allereerste europese virtuele etalage

De allereerste virtuele europese etalage is vanaf 14 augustus te bewonderen in…De Bijenkorf in Amsterdam. Dat warenhuis gaat het jeanslabel LEE ondersteunen door de nieuwste technische snufjes.

Hoe ziet dan de eerste virtuele etalage eruit?

Nou, Lee heeft een campagne gestart: Lee Makes History. En als ondersteuning van die actie veranderen gewone maar ‘virtuele’ mensen in superhelden. Vat U ‘m nog? De superhelden die aan bod komen zijn Beastman, Spideronic, Flame en Flare Hero. Als grapje schijnt er een cover-up held te komen. Wat dat ook moge zijn.

Over de LEE jeans wordt verder geen woord gesproken. Dus natuurlijk moet ik straks even zien wat onze superhelden nu eigenlijk aanhebben. Tot 28 augustus kunnen we nog in deze etalages loeren.

(bron: www.retailnews.nl)

Lees ook:Beyonce of Dereon
Lees ook:Citizens of Humanity introduceert twee verhaallijnen: 90′s Sport en Cargo
Lees ook:Virtuele paskamer met 3D-techniek als eerste bij de Bijenkorf
Lees ook:Dare to flare!
Lees ook:Jetteke van Lexmond ‘opent’ virtuele paskamer in de Bijenkorf

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>