Sinds een kwart eeuw creëert Etro originele en onconventionele uniseks parfums. Ieder parfum herinnert aan een andere plaats, roept een nieuwe gedachte op en laat vergeten mythes en herinneringen herleven. Dit najaar lanceert Etro twee nieuwe parfums: Io Myself & Marquetry.
Io Myself, dat geïnspireerd is door het Latijnse dichtwerk de Metamorfosen, is als de goudkleurige wolk die Zeus omhulde terwijl hij van de berg Olympus afdaalde om Io, een priesteres met een oogverblindende schoonheid, te verleiden. Deze mistige dekmantel, gecreëerd om zijn verlangens te verbergen, bestond uit dauwdruppels met geurige noten van citrus en kruiden.
Marquetry, dat gebaseerd is op de kunst van het combineren van minuscule stukjes waardevolle materialen, is een stralend en veelzijdig parfum dat is gecreëerd voor een vrouw die het leven benadert met een zelfverzekerde houding en met de onbegrensde nieuwsgierigheid van Amelia Earhart. Marquetry is als een talisman voor de ziel, de brenger van geluk.
Lees ook:Otentic Perfumes opent winkel in de Negen Straatjes
Lees ook:Gespot: T-shirts met Aroma therapie
Lees ook:Sarah Jessica Parkers nieuwe parfum wordt helemaal Sex and the City
Lees ook:Pink for Her
Lees ook:Theo James ambassadeur Boss parfums