Uit onderzoek onder 500 Nederlandse consumenten komt G-Star als meest toonaangevende jeansmerk naar voren. Het Nederlandse label toont zich daarmee populairder dan Diesel en Levi’s.
Ruim 25% van de 500 consumenten die onlangs door Ruigrok | NetPanel werden ondervraagd, vindt G-Star het meest toonaangevende jeansmerk. Volgens 20% van de ondervraagden is Diesel het meest trendy en 14% heeft een voorkeur voor Levi’s. De resultaten van het onderzoek zijn goed nieuws voor de Amsterdam International Fashion Week, die G-Star tot een belangrijke sponsor rekent.
Opvallend is dat maar 3% een skinny jeans zegt te dragen en 20% zichzelf never nooit in een baggy of boyfriend jeans ziet rondlopen. Maar goed dat de jeansmode tegenwoordig zo veelzijdig is…
Op de foto: Outfit uit de zomercollectie 2009 van G-star
Lees ook:Levi’s® lanceert ‘Live in Levi’s®’
Lees ook:Jeans in een dip?
Lees ook:Levi’s introduceert de 501 Skinny jeans
Lees ook:Levi’s® inspiratie voor de ultieme party outfit en kerstcadeaus
Lees ook:Levi’s lanceert Lot700 | de ultieme denimcollectie voor vrouwen