Levi’s® lanceert ‘Live in Levi’s®’

LevisDe ‘Live in Levi’s®’ campagne is geïnspireerd op miljoenen unieke ervaringsverhalen van Levi’s® fans wereldwijd die zij beleven tijdens het dragen van hun favoriete Levi’s® item.

De roadtrips die zij met vrienden maakten, hun eerste kus, een belangrijke presentatie of dat onvergetelijk festival. Stuk voor stuk unieke ‘real-life Live in Levi’s®’ momenten. De campagne brengt deze momenten tot leven en viert de ervaringen van fans die plezier beleven in hun Levi’s®.

Het jeansmerk Levi’s® roept haar fans op om deze belevenissen te delen via #LiveInLevis @levis_netherlands

Live in Levi’s® presenteert de nieuwe Fall 2014 collectie, waaronder de Levi’s® 511 slim fit jeans voor mannen en de Levi’s® Revel jeans voor vrouwen. Daarnaast bevat de collectie iconische items als deLevi’s® 501® jeans, de Levi’s® 501® shorts, het western shirt en de trucker jacket.

140 jaar na het uitvinden van de blue jeans is één ding duidelijk: dragers houden van Levi’s® – van presidenten tot celebs, fashion icons tot aan ondernemers. You wear jeans, you live in Levi’s®.

#liveinlevis

Lees ook:LEVI’S® OPENT POP UP ROOM & LANCEERT LEVI’S® REVEL JEANS
Lees ook:Levi’s lanceert nieuwe Spring Summer 15 ‘Live in Levi’s’ campagne
Lees ook:Levi’s opent pop up room en lanceert Revel Jeans
Lees ook:Levi’s® introduceert nieuwe Live in Levi’s® met Caroline de Maigret
Lees ook:Levi’s slaat handen in een met Alicia Keys

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>