TOMS start #BESHADY campagne voor World Sight Day 2013

TOMS be shadyWorld Sight Day is in het leven geroepen om het bewustzijn voor slechtziendheid te verhogen en uiteindelijk een einde te maken aan vermijdbare blindheid. Wereldwijd zijn er meer dan 285 miljoen mensen met een visuele beperking. Een simpele behandelingmaakt vaak al een enorm verschil. Er zijn talloze oplossingen beschikbaar om 80% van de visuele beperkingen te voorkomen of verhelpen.

Met de #BESHADY campagne daagt TOMS iedereen uit om aandacht te vragen voor dit probleem en vraagt TOMS je om op 10 oktober je zonnebril op te zetten, waar je ook bent: op het werk, in de supermarkt, in een restaurant, etc en hier een foto van te maken. Upload de foto op Facebook of Instagram met de hashtag #BESHADY om te laten zien dat je dit initiatief steunt.

Lees ook:TOMS x Jonathan Adler voorjaarscollectie
Lees ook:TOMS en Van den Assem openen pop-up store in Rotterdam
Lees ook:Achtste One Day Without Shoes
Lees ook:TOMS en National Geographic lanceren Big Cats Collection
Lees ook:TOMS en Christy Turlington bundelen krachten

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>