Modefabriek op 24 en 25 januari

24 & 25 januari 2016 staat alweer de 40e editie van Modefabriek op de internationale kalender. Iets om trots op te zijn, maar we kijken graag vooruit, altijd in ontwikkeling. Wie van fashion houdt, houdt van verandering. En Modefabriek verandert net zo hard mee. Aankomende wintereditie treffen bezoekers een compleet nieuwe indeling aan.

Altijd in tune met de nieuwste ontwikkelingen in mode en retail schroomt Modefabriek niet om zichzelf keer op keer tegen het licht te houden. Waar is NU behoefte aan? Hoe kan Modefabriek de discipline het beste faciliteren, én inspireren? Een van de belangrijkste nieuwe trends is ‘co-op’. Ondernemen doen we steeds meer samen, we hebben elkaar nodig. Retail vraagt steeds meer om creativiteit en innovatie. Dit komt allemaal samen op Modefabriek, deze winter in een compleet nieuwe indeling om te inspireren en ontmoetingen te stimuleren.

 

Lees ook:Hans Ubbink legt focus op internationale expansie mannencollecties
Lees ook:MODEFABRIEK EN CODE MAGAZINE INTRODUCEREN NIEUW MANNENMODE-PLATFORM ‘STYLE MATTERS’
Lees ook:Bastiaan’s Bazar komt er weer aan
Lees ook:MODEFABRIEK introduceert The Editors
Lees ook:Jackie magazine viert 50ste editie met Bastiaan van Schaik als nieuwe hoofdredacteur

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>