Mango helpt recessionista’s

Het Spaanse label Mango wordt nog goedkoper. Met de lancering van de nieuwe, extra betaalbare lijn Think Up krijgen recessionista’s een steuntje in de rug.

Think Up is een extra betaalbare, recessieproof kledinglijn die Mango dit najaar lanceert onder het motto Special prices for creative living. In winkels van Mango verschijnen minicollecties die extra goedkoop zijn. De bijbehorende zelhulpwebsite geeft adviezen over creatieve manieren om met een kleine garderobe – of met kledingstukken die je nog in de kast hebt hangen – fashionable looks te creëren.

Op de website van Think Up vind je allerlei tips om er met een recessiebudget toch nog trendy uit te zien. Zo adviseert Mango om je shorts het hele jaar door te dragen en laat de blog zien dat ook celebs wel eens plastic zonnebrillen op hun neus hebben.

Op de foto: Scarlett Johansson in de reclamecampagne voor Mango

Lees ook:Kijk in de kledingkast van Orangebag.nl
Lees ook:Mango geeft 20 procent korting op voorjaarscollectie
Lees ook:Nieuwe winkel met vintage en nieuw in Haarlem
Lees ook:Mango modeshow live te zien op Facebook
Lees ook:Modevisie: De essentiële jeans volgens Victoria Beckham

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>