Nadav Kander laat mode dansen voor de Bijenkorf

Nadav Kander  Commercial‘Identity’ is thema van de nieuwe herfst/winter modecampagne van de Bijenkorf. De nieuwe televisiecommercial en de hoofdserie in het Inspiration magazine zijn gemaakt door de ‘award winning’ fotograaf Nadav Kander. Voor de Bijenkorf vertaalde hij het thema ‘Identity’ naar beeld. ‘Een geweldig thema’, vindt Kander. ‘Mode heeft per definitie een allesbepalende invloed op onze identiteit. Terecht dat de Bijenkorf dat op deze wijze wil vieren.’

Inspirerend, modern, eigenzinnig
De laatste mode word in de commercial gepresenteerd door middel van een dansperformance. Hiervoor benaderde Kander de internationaal bekend choreograaf Sidi Larbi Cherkaoui. Hun doel was de commercial een atmosferische spanning mee te geven. Bij het thema ”Identity” horen natuurlijk bijzondere modellen. Daarom is er gekozen voor een zestal vrouwen en mannen met een sterke fysieke aanwezigheid en expressie.

Over de fotograaf
De in Londen gevestigde fotograaf Nadav Kander portretteerde beroemdheden en wereldsterren als Barack Obama, Brad Pitt en Johnny Depp. Zijn werk is bekroond met meerdere awards en hij is het meest bekend door zijn Yangtze – The Long River serie.

Lees ook:deBijenkorf.nl breidt uit met nieuwe modemerken
Lees ook:Tilda Swinton siert de Bijenkorf Freedom of Fashion campagne
Lees ook:De Bijenkorf onthult feestseizoen commercial
Lees ook:Daphne Groeneveld in nieuwste Miu Miu commercial
Lees ook:Doutzen in Victoria’s Secret commercial

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>