Naast Liv Tyler zien we in de herfstcampagne van G-star een nieuw gezicht. Het jeanslabel huurde schaakkampioen Magnus Carlsen in als model voor haar nieuwe campagne. Anton Corbijn schoot de zwart/wit campagnefoto.
Carlsen wist op zijn dertiende al een belangrijke plek in de schaakwereld te behalen. Dat hij ooit ook nog model zou worden, had hij waarschijnlijk nooit verwacht.
De combinatie tussen het denimlabel en de schaker is toch niet zo vreemd als je zou denken. G-star organiseert op 10 september namelijk een heus schaaktoernooi in New York, genaamd The RAW World Chess Challenge. Tijdens dat toernooi kunnen schakers van over de hele wereld via internet live tegen Carlsen spelen.
Lees ook:G-Star en veel celebs bij New York Fashion Week
Lees ook:Vintage couture bij G-Star is chic en elegant
Lees ook:Loop jij straks mee in Grazia’s P.C. Catwalkshow?
Lees ook:Clémence Poésy nieuwe gezicht denimlabel G-star
Lees ook:Campagnebeelden Clémence Poésy voor G-star (SS2012)
Phew, die linker kijkt wel boos zeg
Ik ben benieuwd wat G-star qua marketing wil bereiken door zich te storten op de schaaksport :-/ Zal wel een hobby van de CEO zijn.