Internationale Modebloggers aan de slag voor Nespresso

Nespresso2Voor haar nieuwe campagne heeft koffiemerk Nespresso twee onverwachte krachten ingezet. Nespresso heeft namelijk twee modebloggers gevraagd kenmerkende koffiemomenten vast te leggen. Het betreft de bloggers Scott Schuman (The Sartorialist) en Garance Dore (Une fille comme moi). Beide hebben zij voor Nespresso de koffiecultuur van Parijs en New York in beeld gebracht. Met deze samenwerking brengt Nespresso koffie en kunst samen.

Klik hier voor de foto’s.

Volgens Doré is voor Parijzenaars de koffie na de lunch, het moment bij uitstek om met je vrienden te delen en houden New Yorkers van koffie onderweg: ‘Het is in iedere stad anders, maar elke keer heeft het weer iets romantisch.’ Volgens Doré is Parijs een stad vol passie en tijdens haar momenten van passie is koffie altijd in de buurt. Voor de lancering van de nieuwste Limited Edition koffiemachine van Nespresso ging Doré in gesprek met haar vrienden om erachter te komen hoe hippe Parijzenaren hun Nespresso drinken.

Ook de New Yorker Schuman ziet koffie als een onderdeel van het leven van mensen over de hele wereld. ‘Twee weken lang heb ik geprobeerd om te zien hoe de mensen om me heen hun koffie dronken, tijdens privémomenten thuis, op het werk of onderweg. Onze koffie-ervaringen zijn allemaal verschillend, maar veel daarvan zijn voor echte New Yorkers heel herkenbaar.’ Voor Nespresso heeft Schuman mensen met een bepaalde stijl en gratie proberen vast te leggen op persoonlijke momenten in een intieme omgeving.

NespressoOver ‘Une fille comme moi’
Une fille comme moi, één van de meest gelezen blogs van de modewereld dankzij de combinatie van foto’s, illustraties, collages en tekst, is onderdeel geworden van de dagelijkse gewoontes van heel wat volgers, net als koffie bij veel mensen.

Over The Satorialist
Scott Schuman plaatst bijna dagelijks nieuwe, inspirerende foto’s van trendsetters van over de hele wereld op zijn invloedrijke stijlblog The Sartorialist. Hij woont in New York, maar reist een groot deel van zijn tijd de wereld rond om inspirerende en stijlvolle persoonlijkheden vast te leggen. The Satorialist is uitgegroeid tot een internationale community van trend- en modeliefhebbers en professionals uit de mode-industrie.

Lees ook:Win: Nespresso U koffiemachine
Lees ook:Nespresso Moederdag selectie
Lees ook:Zo gaan de fashionista’s gekleed…
Lees ook:Brooklyn Beckham wereldwijde ambassadeur voor smartphone merk Honor
Lees ook:Comme des Garcons voor H&M: Maar twee stuks!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>