Arie Boomsma prijst Blackstone aan

Tv-presentator Arie Boomsma wordt dit najaar het gezicht van schoenenmerk Blackstone. Het modellenwerk komt goed uit, nu de productie van zijn nieuwe tv-programma is stopgezet.

Het nieuws dat Arie Boomsma in de nieuwe reclamecampagne van Blackstone zal figureren, komt in dezelfde week als het bericht dat de EO de productie van zijn nieuwe tv-programma stopzet. In een persbericht geeft Boomsma aan teleurgesteld te zijn dat de EO niet doorgaat met ‘Er loopt een man over het water…’. Gelukkig heeft hij nog de deal met Blackstone!

Arie Boomsma toonde zich al eerder fotogeniek als model in een speciale uitgave van Linda, l’Homo. Nu gaat hij met Marc de Groot en Jos van Heel, die de fotografie en styling verzorgen, aan de slag voor de reclamecampagne van de nieuwe herfst- en wintercollectie van Blackstone. Het Nederlandse schoenenmerk richt zich hiermee duidelijk op een modieuzer publiek. Het merk is vooral bekend om de plompe werkschoenen, maar maakt voor dames én heren ook een modieuze collectie.

Op de foto: Schoenen uit de modieuze herencollectie van Blackstone

Lees ook:Arie Boomsma wederom in Blackstone campagne
Lees ook:Voor stoere boots ga je naar Blackstone
Lees ook:Scarlett Johansson wordt het nieuwe gezicht van Mango
Lees ook:Tweede editie Nike We Own The Night
Lees ook:Vanessa Paradis schittert in campagne Miu Miu

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>