Nederland weer een glossy rijker

Is er nog wel ruimte voor een nieuwe glossy in Nederland? Iedere keer denk ik van niet, en toch worden er jaar in jaar uit weer nieuwe bladen gelanceerd. De ene slaat wel aan, de andere totaal niet. En ook verdwijnen er jaarlijks bladen omdat veel lezers anno 2008 hun informatie van het web halen en adverteerders ( de kracht achter alle bladen) hun budget daarom anders gaan verdelen. Toch vindt John Kattenberg (oprichter van beauty-agentschap The House of Orange) dat er nog wel eentje bij kan. Het is een glossykrant geworden die volgens John één en al creativiteit en passie uitstraalt en de kwaliteiten van het agentschap in zijn geheel naar buiten brengt. De eerste uitgave, gemaakt door onder andere art director Sandor Lubbe, wordt verspreid onder klanten en prospects va House of Orange en is te koop bij boekhandel Atheneum en ‘spraakmakende' winkels in Amsterdam, Berlijn, Antwerpen en Parijs.

Lees ook:Fiona Hering ontvangt de eerste ‘Tirisi Charity Bracelet for Orange Babies’
Lees ook:Orange Babies armbanden met ‘words from the heart’
Lees ook:Ontwerper Tom Ford (51) is vader geworden
Lees ook:John Frieda viert 25-jarig bestaan in Londen
Lees ook:Nieuw schoenenmagazine van House of Shoes

1 Reacties // Reageer

One thought on “Nederland weer een glossy rijker

  1. Lianne.

    Ik ga over een paar dagen naar schiphol en moet dan een lange vlucht maken. Daarom wou ik graag weten of dit tijdschrift ook op schiphol verkrijgbaar is? Alvast bedankt.

    Lianne.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>