De Madonna Mobiel

Die belgen die in ‘t bezit zijn van een wap-telefoon hebben maar geluk. Netsize -een specialist in mobiele marketing- gaat de Madonna & Crew Love campagne van H&M ontwikkelen voor mobiel internet. En da’s best een leuk idee.

De bedoeling is dat je op de mobiele website van Netsize tickets kan winnen voor een concert van Madonna. Maar dat is niet alles. Je kunt ook de dichtstbijzijnde H&M in jouw omgeving opzoeken en direct de collectie bekijken. Helaas zit er wel weer een addertje onder het gras.

…De mobiele website is pas toegangkelijk voor ‘elke Belg met een wap-telefoon’. Ehm ja, dat is een probleem. Ik heb geen wap-telefoon en ik ben al helemaal geen belgische. Bummer. Mag ‘t ook gewoon op internet please? Dan kunnen we ‘t allemaal volgen.

Niet dat we de hele campagne moeten missen. H&M is van plan ook smsjes, de radio en reclameborden te gebruiken. Nou, da’s fijn.

(bron:www.retailnews.nl)

Lees ook:Ex-playmate gezicht Madonna’s lingerie
Lees ook:En ook Cavalli brengt een telefoon op de markt
Lees ook:Bellen met Prada
Lees ook:Nu ook bellen met Armani
Lees ook:Een gratis dekbedovertreksetje van de H&M?

1 Reacties // Reageer

One thought on “De Madonna Mobiel

  1. Pieter

    Ik vind Madonna wel fijn en leuk maar ik word echt gek van die H&M-actie, je vindt geen filiaal meer waar je rustig kan shoppen zonder dat Like A Virgin of Hung Up in je oren dreunt…ik ben die hele Madonna & Crew campagne eigenlijk nu al wel beu en de kleding vind ik nou ook niet zo heel bijzonder…

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>