Het lijkt één grote grap, maar ontwerpster Stella McCartney heeft het heel serieus bedoeld. Ze voorzag alle foto’s van haar nieuwste herfstcampagne van cartoon-details. Rondom de letters van het label Stella McCartney werden zo’n tien verschillende getekende accenten toegevoegd: een handje, een hoed, een schoen, luchtbellen en een pompoen.
Met deze kinderachtige toevoeging wil Stella McCartney de wijze van productie van de kleding benadrukken. Jammer genoeg halen de cartoons echter alle aandacht weg van de mooie Natalie Vodianova en de kleding.
Het is niet voor het eerst dat Stella McCartney cartoons gebruikt in haar advertenties. Vorig jaar zette ze de hoofdrolspelers van de Disney-film Bambi in voor haar advertenties.
Lees ook:Stella McCartney stapt af van haar principes
Lees ook:Blake Lively is Stella McCartney’s nieuwste muze
Lees ook:Stella McCartney bevallen van vierde kind
Lees ook:Stella McCartney lanceert kindercollectie voor Gap
Lees ook:Hip of hype: Dégradé skinny