Shoeby wint 3 awards tijdens ‘Retailer of the Year’

shoebyGisteren won Shoeby tijdens de ‘Retailer of the Year awards’ de award voor Beste Winkelketen in de categorie damesmode en de award voor de Beste Webshop in de categorieën dames- en kidsmode. Het Nederlandse concept ABN AMRO Retailer of the Year betreft een platform met verkiezingen voor en door retailers. Retailer of the Year is een retail-concept waarin
verschillende awards worden uitgereikt, zoals voor: Beste Winkelketen, Webshop, Start-up, Retail Innovatie en Cross Channel. De verkiezing Beste Winkelketen van Nederland is de grootste consumentenverkiezingen van Nederland. Dit onderzoek binnen de Nederlandse markt is een initiatief van Q&A Research & Consultancy in samenwerking met ABN AMRO en de media partners De Telegraaf en RetailTrends Media. Op basis van de stem van ruim 277.000 consumenten, die keus hadden uit het beoordelen van meer dan 400 retailers, had Shoeby haar nominatie verworven.

Beste winkelketen & webshop categorie damesmode
Dit jaar veel veranderingen in de categorie Damesmode. Shoeby was voor het 2e jaar op rij genomineerd als Beste Winkelketen samen met vier nieuwe genomineerden: Arthur & Willemijn, Jeans Centre, Zeeman en Bristol. Shoeby weet weer een goede prestatie neer te zetten op de verschillende aspecten klantvriendelijkheid en service en wint overtuigend. Net als vorig jaar weet Shoeby de dubbele winst te pakken. Zij hebben volgens de Nederlandse consument ook de beste webshop binnen de categorie Damesmode. Op zeven van de acht aspecten scoort Shoeby een 8 of hoger met de hoogste score op het aspect: assortiment. Het van oorsprong Brabantse modebedrijf heeft modische, betaalbare en eigen ontworpen collecties. En omdat er twee keer per week nieuwe fashion-items worden aangeleverd in de winkels, blijft de collectie het hele seizoen nieuw en verrassend.

Beste webshop categorie kidsmode
In de categorie kidsmode heeft Shoeby de beste webshop. Shoeby behaalt op zes van de acht aspecten de hoogste score en laat daardoor Zeeman en HEMA achter zich. Shoeby weet met name onderscheidend te presteren wederom op de aspecten service en assortiment. Over Shoeby
Shoeby is een van de snelst groeiende modebedrijven in Nederland. In 1981 werd de eerste winkel in Den Bosch opgezet door Mieke en John van Deursen. Wat op zeventig vierkante meter begon, is in 35 jaar uitgegroeid tot een internationale Retailketen, met in totaal bijna 225 winkels in Nederland en België. Opererend in het middensegment is Shoeby voor iedereen bereikbaar. Letterlijk, omdat de winkels zich over het algemeen in het hart van kleine(re) plaatsen of in de drukbezochte sub-centra van grote(re) steden bevinden. Bij Shoeby draait alles om jou! In elke Shoeby winkel is er daarom een personal shopper aanwezig die iedereen voorziet van persoonlijk styling advies. Shoeby ontwerpt en ontwikkelt eigen collecties. Exclusief bij Shoeby zijn verkrijgbaar: het dameslabel Eksept, het herenlabel Refill, en voor kids de eigen labels Jill, Jilly, MTC en Mitch.

Lees ook:Shoeby wint award voor Beste Winkelketen en Webshop van Nederland
Lees ook:vanHaren lanceert exclusieve Sylvie Meis Overknees collectie
Lees ook:Shoeby en Fred van Leer lanceren samen een kledingcollectie
Lees ook:We love de zomercollectie van Shoeby
Lees ook:Turnover start webshop

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>