deBijenkorf.nl breidt uit met nieuwe modemerken

De Bijenkorf merkenDe Bijenkorf showde op zondag 30 augustus de nieuwe herfst/winter collecties met de ‘Identity’ modeshow, gepresenteerd door Kay Nambiar. ‘Identity’ is het thema van de nieuwe herfst/winter modecampagne van de Bijenkorf. De campagne werd gemaakt door award winnend fotograaf Nadav Kander. In de show werd het thema ‘Identity’ versterkt door bijzondere modellen waaronder Valentijn de Hingh.

Dit herfst/winter seizoen breidt de Bijenkorf fors uit met diverse nieuwe modemerken zoals Proenza Schouler, Iro, Iris van Herpen, II by Claes Iversen en Self-Portrait.

Op deBijenkorf.nl zijn een aantal gerenommeerde modelabels toegevoegd aan het assortiment. Binnen de damesmode breidt de webshop van de Bijenkorf uit met onder andere de designermerken Burberry, Weekend MaxMara en Christian Wijnants. Ook de labels Sandro, Vanilia, Maje, Samsøe & Samsøe, Studio 8 en Adrianna Papell worden toegevoegd aan het damesmode aanbod. Voor de accessoires zijn onder andere de schoenen van Kurt Geiger, accessoires van Love Moschino, Aurélie Bidermann en Kate Spade en de sjaals van Liberty nieuw in de najaarscollectie.

De heren hebben vanaf dit seizoen de mogelijkheid om onder andere de merken Sandro, Burberry, Chasin, Just Cavalli en de formele lijn van Selected Homme aan te schaffen via deBijenkorf.nl.

Lees ook:De Bijenkorf introduceert nieuwe luxe merken voor A/W 2014
Lees ook:Maje en Sandro openen shop-in-shop Bijenkorf
Lees ook:Nieuwe modemerken bij de Bijenkorf
Lees ook:Nadav Kander laat mode dansen voor de Bijenkorf
Lees ook:De Bijenkorf breidt fors uit voor AW 2015

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>