Nieuw winkelconcept Saks OFF 5TH opent eerste store in Nederland

Saks OFF 5TH komt naar Nederland. In de herfst opent de eerste Nederlandse vestiging in Rotterdam. Later volgt Amsterdam. Saks OFF 5TH biedt nieuwe trendlabels en premium designer brands tegen gereduceerde OFF-prijzen. Door de ultrasnelle doorlooptijd — het assortiment in de winkels wisselt om de negen weken — zorgt Saks OFF 5TH voortdurend voor een verrassend nieuw aanbod. Juist vanwege dit brede en snel wisselende assortiment wordt winkelen in de filosofie van Saks OFF 5TH een belevenis om steeds weer naar uit te kijken.

De komst van Saks OFF 5TH naar Nederland is onderdeel van een Europese launch van het merk, waarbij deze zomer onder meer in vijf grote Duitse steden vestigingen opengaan. De komst van Saks OFF 5TH loopt parallel met de stap die zusterbedrijf Hudson’s Bay maakt naar het Europese continent. Het van origine Canadese warenhuis opent dit jaar tien nieuwe vestigingen in Nederland. De twee Nederlandse warenhuizen van Saks OFF 5TH komen op A-locaties, in het centrum van Rotterdam en Amsterdam.

Saks OFF 5TH in Rotterdam en Amsterdam
De eerste Nederlandse store van Saks OFF 5TH staat in hartje Rotterdam — op de Hoogstraat 158 — in het pand waar voorheen V&D gevestigd was. Hier zal ook Hudson’s Bay deze zomer zijn deuren openen. Ook de Amsterdamse store van Saks OFF 5TH komt in het centrum van de stad, in de totaal gerenoveerde Kalverpassage (de voormalige Kalvertoren) aan de Kalverstraat. Beide winkels hebben een winkeloppervlakte van circa 3.000 m2.

Relevante merken en aantrekkelijke prijzen
Volgens Wayne Drummond, President van Saks OFF 5TH, schuilt het succes van het merk in de combinatie van drie elementen: exceptional value, great experience en desirable brands. Drummond: “De combinatie van relevante merken, aantrekkelijke prijzen en constante innovatie en verandering ontbreekt in het huidige Nederlandse winkelaanbod. Wij zijn er voor consumenten die kwalitatief hoogwaardige fashion voor hun geld willen. Tegelijkertijd willen consumenten telkens weer verrast worden door het aanbod. Winkelen moet een ontdekkingsreis worden. Onze klanten moeten zich afvragen: wat brengt Saks OFF 5TH nu weer? En die belofte maken wij waar.”

Voor fashionista’s en designliefhebbers
Met zijn aanbod richt Saks OFF 5TH zich zowel op fashionista’s als op liefhebbers van nieuwe trendlabels en premium designer brands. Het doel is om door het jaar heen ongeveer 800 premium labels in Europa aan te bieden. Naast damesmode bestaat het aanbod uit herenmode, en ook footwear, accessoires, home, sport en kindermode.

Personeelscampagne
Vanaf deze week start Saks OFF 5TH met een campagne om personeel te werven voor beide vestigingen. In totaal gaat het in 2017 om 150 (parttime en fulltime) banen, voor functies op alle niveaus. Onder het motto Exceptional Value, Great Experience is Saks OFF 5TH op zoek naar “jonge, ambitieuze, energieke aanpakkers en nieuwsgierige meedenkers”, aldus de advertentietekst, “die samen met onze klanten elke dag op ontdekkingsreis willen gaan”. Meer informatie op www.saks-off-5th.nl

Lees ook:Fashion brand Costes opent vestiging in Stadshart Amstelveen
Lees ook:Nieuwe Nederlandse winkels voor Marlboro Classics
Lees ook:Primark winkel geopend in Enschede
Lees ook:Velthuis kliniek opent nieuwe vestiging in Amsterdam
Lees ook:Forever 21 opent vestiging aan de Kalverstraat in Amsterdam

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>