Grazia opent digitale pop-up store

De pop-up store is inmiddels een bekend fenomeen in de mode. Online zagen we hem echter niet eerder. Tot nu dan, want Grazia.nl heeft de deuren van haar digitale pop-up store vandaag geopend. In samenwerking met de online fashion & luxury veilingssite Vault79.com worden in de winkel telkens andere mode-items verkocht, van een Tod’s tas tot Chloé zonnebril.

Op 10 december gaat deze eerste tijdelijke exclusieve webshop van start en tot 31 december kan iedereen meebieden op de door Grazia geselecteerde musthaves. Van een Mulberry portemonnee tot een tas van Balenciaga – alle designeritems gaan weg met hoge kortingen. Daarnaast ontvangen de Grazia-lezeressen met de kortingscode V79SPECIAL nog 10 euro extra korting op hun eerste aankoop. Speciaal in december hebben de hotste designeritems een openingsbod van 1 euro!

De pop-up store is te bezoeken van 10 december t/m 31 december via www.grazia.nl/popupstore.

 

Lees ook:ModeMusthaves.com opent Pop-Up store in de Kerkstraat
Lees ook:Superstar (SPS) webshop geopend
Lees ook:Modemagazine Grazia lanceert webshop
Lees ook:Online shoppen bij Cavalli zonder verzendkosten
Lees ook:Zalando opent pop-up store in Amsterdam

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>