Afgelopen periode werden er duizenden exemplaren van besteld: de Zeeman Boxer. Zeeman deelde de boxers dan ook gratis uit aan iedereen die maar interesse had. De campagne werd een enorm succes en werd onlangs ook nog eens beloond met een Positive Young Media Award. Die prijs beloont creatieve initiatieven die zorgen voor nieuwe positieve rolmodellen voor jeugd.
De jury noemde de campagne van Zeeman waarbij gratis gele boxers en hipsters werden uitgedeeld een goed alternatief voor de duurdere populaire boxermerken. ‘Met een vette knipoog naar deze dure boxermerken ontwikkelde we ons eigen product, dat niet alleen financieel laagdrempelig is maar ook met de campagne een tegentrend inzet.’
Bron: Textilia
Lees ook:Gratis gele hipster Zeeman immens populair
Lees ook:Zeeman lanceert ludieke Destroy Your Jeans campagne
Lees ook:Yolanthe Sneijder Cabau is het campagne model voor sloggi’s “Good Luck in Brazil” WK
Lees ook:Penélope en Mónica Cruz ontwerpen voor Vögele
Lees ook:Win een cadeaubon t.w.v. 50 euro voor Boxers.nl