Nederland is weer een modemerk rijker. Total Balance richt zich op jongeren tussen 17 en 24 jaar die balans in hun leven belangrijk vinden en hun kleding daarop afstemmen.
Het logo van Total Balance zegt eigenlijk al genoeg: daarin is het teken yin & yang verwerkt. Het nieuwe Nederlandse modemerk, dat op 26 oktober 2009 is gelanceerd, wil uiting geven aan de waarde die jongeren hechten aan balans in hun leven. Volgens oprichtster Mary Verspaget is balans een groot goed voor jongeren tussen de 17 en 24.
Via de website Totalbalance.eu gaat het nieuwe label boxershorts, t-shirts en long-sleeves verkopen. Het is de bedoeling dat de kleding ook winkels komt te liggen en uiteindelijk een grotere collectie gaat worden.
Op de foto: Shirts van Total Balance
Lees ook:Afrekenen met het suffige imago van ecomode
Lees ook:Online je schoen zetten
Lees ook:Wanneer fashionista’s moeten shoppen
Lees ook:Charlie + Mary opent ook webshop
Lees ook:RSPCT Your Woman