Win een plekje vooraan in de rij bij Jimmy Choo

H&M weet natuurlijk zéker dat op 14 november 2009 weer een heuse hysterie gaat uitbreken. Dan start de verkoop van de exclusieve collectie van Jimmy Choo en worden de winkels bestormd door modeverslaafde menigten. Om ook de allerkleinsten een kans te geven op een succesvolle graai uit de schappen, heeft H&M een wedstrijd georganiseerd waarmee je een plaatsje vooraan de rij kunt winnen.

Maak een moodboard en zorg ervoor dat er zoveel mogelijk op wordt gestemd. Dat is kort gezegd de inzet van de wedstrijd die H&M organiseert in afwachting van de lancering van de exclusieve lijn van Jimmy Choo. Op de speciale Facebookpagina van de Zweedse keten kan je een moodboard over Jimmy Choo uploaden, waarna je al je vrienden, kennissen en familie kunt oproepen om op jouw ontwerp te stemmen. H&M geeft de makers van de meest populaire moodboards een plekje vooraan de rij bij een winkel waar de Jimmy Choos worden verkocht.

Geen inspiratie, of geen tijd om nog voor 29 oktober een moodboard in elkaar te frutselen? Dan wordt het 14 november vroeg opstaan …

Op de foto: Clutch en schoenen uit de collectie van Jimmy Choo voor H&M

Lees ook:Jimmy Choo voor H&M: in ieder geval een kniehoge laars
Lees ook:Jimmy Choo maakt eerste kledinglijn voor H&M
Lees ook:Uitgelekte foto’s van collectie van Jimmy Woo voor H&M
Lees ook:Uitgelekte beelden van Sonia Rykiel voor H&M
Lees ook:Jimmy Choo winkel geopend in Amsterdam

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>