Kijkje achter de schermen bij modieuze pr

Altijd al willen weten hoe het er aan toe gaat bij een pr-bureau voor modemerken? Volkskrant Banen publiceert een fotoserie over het Amsterdamse Spice PR, een bureau dat pr verzorgt voor merken zoals Hugo Boss, Replay en Filipa K.

Bij Spice PR staan dagelijks stylisten op de stoep om in de showroom te grasduinen in nieuwe collecties, is te zien in de fotoserie. Daarmee roept de wereld van pr voor de modewereld sterke associaties op met het kantoor van The Devil Wears Prada.

Spice PR, dat is opgericht in 2002, verzorgt niet alleen pr voor internationale merken, maar ook voor Nederlandse ontwerpers zoals Joline Jolink, Jan Taminiau, Daryl van Wouw en Iris van Herpen. En die fotoreportage voor de Volkskrant? Dat is, net als het TMF-filmpje van een jaar geleden, vast een stukje free publicity.

Lees ook:Joline Jolink viert opening pop-up store in Amsterdam
Lees ook:Anna Wintours septembereditie komt ook naar Nederland
Lees ook:Meryl Streep op cover Amerikaanse Vogue
Lees ook:Stoffen voelen in de webshop van Joline Jolink
Lees ook:Jolie Joline

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>