Hilary fashion

Vraag me niet waarom, maar ik heb een zwak voor teenqueen Hilary Duff. Zal vast vanwege dat geinige clipje van ‘So yesterday’ komen. maar Hilary is zeker niet van yesterday, want negen maanden na haar benoeming als chief executive officer en head designer van haar lifestyle label lanceert ze nu de tween back-to-school lijn. Dat meldt womens wear daily.

Die lijn omvat nogal veel dingen

De collectie varieert van kleding, sieraden tot jawel- spulletjes voor je huis. Warenhuizen en winkelketens in Amerika en in zes andere landen vinden dit helemaal geweldig. Hilary en consorten verwachte het eerste jaar toch al een omzetje te draaien van 200 miljoen dollar. Niet slecht.

Onze vriendin Duff heeft het gewoon heel slim aangepakt. Haar kleding lijkt ontworpen voor oudere chicks, maar de jongere passen d’r in. Verder is de kleding ontworpen voor meiden die nog groeien. Denk stretch in de hippe spijkerbroeken.

Marketingtechnisch helemaal ok. Hipheidsgehalte is kennelijk ook ok onder de tweens.

Een nadeel, zo komt Hilary nooit van d’r teenqueen image af. Ik bedoel, Marc Jacobs en Karl Lagerfeld zullen niet in de rij staan om d’r te bellen voor een fashionshoot…Maar och, dat is Lindsey Lohan ook nog steeds niet gelukt.

Lees ook:Celebs zitten front row in New York
Lees ook:Naakte Hilary Swank
Lees ook:De nieuwe opvolgers van de bolero
Lees ook:Snowjogger: De nieuwe generatie Ugg’s
Lees ook:Zet Haute Couture de trend?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>