Mascha Feoktistova, beter bekend als Beautygloss, is de grootste vrouwelijke Nederlandse online influencer. Sinds de start in 2007 is het bereik met haar blog, Youtube kanaal en social media pagina’s in 2016 gegroeid naar honderdduizenden Nederlandse vrouwen. Eyelure lanceert nu de, speciaal door Mascha ontworpen, Beautygloss wimperreeks. Mascha is hiermee de eerste beautyblogger en vlogger die in samenwerking met een internationaal merk haar eigen productlijn lanceert in Nederland.
De Beautygloss lashes by Eylure zijn er in drie verschillende stijlen. Alle stijlen zijn door Mascha zelf ontworpen. Ieder passend bij een speciale gebeurtenis en stemming. ‘Ik heb drie specifieke stijlen ontworpen die ik mooi vind en vaak draag, daarnaast weet ik wat mijn volgers willen en wat zij leuk vinden. De Beautygloss lashes heb ik ontworpen met hen in mijn achterhoofd.
Lees ook:Josh V lanceert ‘The TWELVE 2.0 Collection’
Lees ook:BeautyGloss en Josh V lanceren #BGxJV dress
Lees ook:Clinique lanceert reinigende balsem
Lees ook:Equanimity brengt meer dan remastered Cycling Cap
Lees ook:Most Wanted 2