De Bijenkorf introduceert nieuwe luxe merken voor A/W 2014

Voor het komend herfst-/winterseizoen voegt de Bijenkorf veel nieuwe luxe merken toe aan het bestaande assortiment. Allan Winstanley, directeur inkoop: “De uitbreiding van het premium segment op de afdelingen dames-, heren- en kindermode is voor ons een belangrijke focus. Net als luxe cosmeticamerken zoals Jo Malone en Giorgio Armani Cosmetics die we exclusief in Nederland verkopen. De nieuwe merken die we komend seizoen hebben toegevoegd aan ons merkenportfolio passen bij onze strategie richting premiumship.”

Damesmode, schoenen, tassen & lingerie
Voor damesmode worden onder meer Neil Barrett, MSGM, Markus Lupfer, Designer Remix, Hervé Léger, Frame en Genetic nieuw verkocht bij de Bijenkorf, waarvan de laatste twee exclusief in Nederland. Van Balenciaga en Sergio Rossi zijn de damesschoenen nieuw ingekocht en vanaf juli verkrijgbaar in filiaal Amsterdam. Op de tassenafdeling introduceert de Bijenkorf Jimmy Choo, en op de lingerie-afdeling voor dames zijn Love Stories en Pretty Wild nieuw.

Herenmode & schoenen
Voor heren zijn de merken Valentino, Balmain, Atelier Scotch en Calvin Klein platinum toegevoegd aan het assortiment. Ook op de schoenenafdeling worden veel nieuwe merken geïntroduceerd. Onder meer Rick Owens, Maison Martin Margiela, Pierre Hardy, Sergio Rossi en Giuseppe Zanotti zijn vanaf de komende maanden nieuw bij de Bijenkorf te koop. Qua ondermode zijn onder meer Paul Smith en Happy Socks nieuw.

Kindermode
Op de Kindermode afdeling zijn vanaf het najaar Kenzo, Superdry en Little Remix, de kinderlijn van Designers Remix, nieuw te koop in de filialen Amsterdam, Rotterdam en Den Haag en op deBijenkorf.nl. Ook Nike wordt toegevoegd, en is verkrijgbaar in filiaal Amsterdam en op deBijenkorf.nl.

Beauty
Komend najaar introduceert de Bijenkorf exclusief in Nederland veel luxe geuren. Onder andere de twee nieuwe geuren uit de Tom Ford Private Blend Collectie: Mandarino di Amalfi en Costa Azzurra. Van Jo Malone zal de Bijenkorf vanaf september exclusief de nieuwe geur Wood Sage & Sea Salt verkopen. De nieuwe geur van Balmain, Extatic Intense Gold, is vanaf het najaar ook exclusief bij de Bijenkorf te koop. En van Giorgio Armani Cosmetics verkoopt de Bijenkorf vanaf het najaar exclusief een Swarovski Collectors Item van Rose D’Arabie.

deBijenkorf.nl
Ook online breidt de Bijenkorf het luxe segment uit. Onder meer Longchamp, Markus Lupfer, MSGM, MCM, By Malene Birger en Kenzo voor kinderen worden vanaf het najaar toegevoegd aan de webshop van de Bijenkorf. Frame en Genetic zijn binnen Europa online exclusief verkrijgbaar op deBijenkorf.nl.

 

Lees ook:Maje en Sandro openen shop-in-shop Bijenkorf
Lees ook:Nieuwe modemerken bij de Bijenkorf
Lees ook:Maffe Marathon bij de Bijenkorf op 2 april van start
Lees ook:deBijenkorf.nl breidt uit met nieuwe modemerken
Lees ook:Khloé Kardashian trekt velen naar de Bijenkorf Amsterdam

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>