Amsterdam FashionWeek vol lof ontvangen

unnamedZondagavond sloten Edwin Oudshoorn en Liselore Frowijn de 26e editie van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam af. Frowijn maakte als eerste tijdens de Amsterdamse FashionWeek gebruik van het ‘see now, buy now’-principe, met een collectie die direct na afloop van de catwalkshow online verkrijgbaar was. De springplank die het mode-event biedt aan nieuwe ontwerpers met het platform Future Generation en het initiatief Fashion LAB, werd vol lof ontvangen door het publiek. Creative Director Iris Ruisch: “Het was een zeer geslaagde editie met een mooie balans tussen ontwerpers die al langer meelopen en jonge modetalenten. Deze jonge talenten hebben in de afgelopen paar dagen volop laten zien hoe veelbelovend ze zijn!”

Lees ook:Marie Claire Prix de la Mode Awards uitgereikt
Lees ook:Claes Iversen ontwerpt voor WE fashion
Lees ook:De zondag van de Amsterdam Fashion Week
Lees ook:Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam maakt programma bekend
Lees ook:NPO-documentaire over MOAM collective 2016

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>