ASOS kondigt de lancering van ‘Free Returns’ aan in Nederland

Vanaf het begin af aan heeft ASOS al het doel om de service aan klanten in iedere markt waarin ze opereren te verbeteren. Met enthousiasme kondigt ASOS dan ook aan dat klanten in Nederland hun producten gratis kunnen retourneren. De samenwerking met Post NL en UPS / Kiala maakt het mogelijk dat klanten van ASOS hun bestellingen kunnen retourneren op duizenden locaties door heel Nederland. De Free Return service start met een proefperiode en wordt vandaag gelanceerd.

De Free Return proefperiode volgt de lancering van Next Day Delivery op. Deze service werd op 19 januari jl. geïntroduceerd, uiteraard bovenop alle bestaande leveringsopties.

Natasja Giezen-Smith, regiomanager van ASOS Nederland, zegt “We zijn zo enthousiast dat we onze Nederlandse klanten de service gratis retourneren kunnen aanbieden. Nederland is een belangrijke markt voor ASOS en onze klanten hebben ons verteld hoe belangrijk gratis retourneren is in het ontwikkelen van ASOS tot een fijne plek om te winkelen. We zijn toegewijd tot het aanbieden van de grootste keus en beste modebelevenis in Nederland en dit is weer een stap in die richting”.

Lees ook:Hudson’s Bay company maakt locaties eerste vier winkels in Nederland bekend
Lees ook:Stoffen voelen in de webshop van Joline Jolink
Lees ook:ASOS introduceert app voor Apple Watch
Lees ook:Tiffany & Co lanceert webshop
Lees ook:COS opent winkel in Rotterdam in voorjaar 2013

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>