Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam maakt programma bekend

Van vrijdag 4 tot en met maandag 14 juli 2014 vindt de 21e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam plaats. De zomereditie van de modeweek zet de viering van het tienjarig jubileum in alle vier de hoofdprogramma’s voort. De shows en activiteiten zijn stuk voor stuk gericht op het leggen van verbindingen binnen en buiten de modewereld
(´Connect´), het laten groeien van designers en de modesector (´Grow´) en het samen opdoen van inspiratie en genieten van mode (´Celebrate´). Amsterdam en Nederland mogen zich weer verheugen op een modespektakel dat alle zintuigen prikkelt.

Rob Zomer, directeur FashionWeek Nederland: “Tijdens de 21e editie maken we een nog sterkere connectie met bedrijven die zich graag aan creativiteit willen verbinden. Mercedes-Benz omarmt als titelsponsor de gehele FashionWeek, waardoor we ons verder kunnen ontwikkelen als hét podium voor Nederlands modetalent en als platform voor de hele Nederlandse mode-industrie. Door de koppeling met Mercedes-Benz kan de FashionWeek Amsterdam zich internationaal nóg krachtiger profileren. Daarnaast verbindt Vodafone zich aan het programma Fashion LAB en met Zalando als sponsor van 10 Days Downtown kunnen we weer een fantastisch publieksprogramma maken. Wij zijn ook heel blij dat V&D Lichting omarmt, een initiatief van FashionWeek Nederland en HTNK. De komende weken zullen wij het volledige programma stap voor stap bekend maken.”

Op de grote catwalk in gebouw ‘de Gashouder’ schitteren van 10 tot en met 14 juli tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam weer grote namen als Claes Iversen, Ready to fish by ILJA en ZERO by Nanine Linning with costumes by Iris van Herpen. Een opvallende nieuwkomer is JOURMÁIN, een kindermodeshow van profvoetballer Jeremain Lens. Of Lens er zelf bij kan zijn wordt nog spannend, want de catwalkshow vindt plaats op de dag van de finale van het WK voetbal in Brazilië! Goed nieuws is ook dat de mannenmodeshow van Non by Kim weer terugkeert op Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Veel aandacht zal ook uitgaan naar Lichting, dat dit jaar V&D als nieuwe sponsor heeft. Sinds 2007 presenteren zeven Nederlandse modeacademies ieder twee afgestudeerden en zal de winnaar van Lichting 2014 door V&D worden ondersteunt bij het ontwikkelen van een eigen label.

Lees ook:Lichting 2014 ondersteund door V&D
Lees ook:Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam internationaal succes
Lees ook:Mercedes-Benz titelsponsor Amsterdam Fashion Week
Lees ook:Elite Model Look gaat samenwerking aan met Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en Orange Babies
Lees ook:Amsterdam maakt zich op voor Mercedes-Benz FashionWeek

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>