Column: Picture or it didn’t happen

Omdat ik toch al de helft van mijn tijd verdoe op social media, heb ik me onlangs ook nog maar aangemeld voor Instagram. Het kon er nog wel bij. Dat ene extra account valt zo mogelijk zelfs in het niet bij alle kanalen, die ik dagelijks van input voorzie.

Übersociaal
Zoals het een moderne modejournalist betaamt, ben ik actief op Facebook, Twitter, Pinterest en sinds kort dus ook Instagram. Bovendien heb ik een persoonlijke modeblog, Fashion.blog.nl en een eigen website Tessted.com met een bijbehorende Facebookpagina en Twitteraccount (tel uit je winst!). Dan is er nog de dagelijkse mail, sms (shortmamaservice, want enkel gebruikt door mijn moeder), LinkedIn, Whatsapp en zelfs via diverse spelletjesapplicaties wordt er vrolijk tegen me aan gekletst. Je zou er digitale flaporen van krijgen!

Volg je me nog?
Natuurlijk dienen alle accounts actief bijgehouden te worden. Niemand volgt je als je één keer in de maand wat zegt en dus verdoe ik úren per dag met liken, volgen, delen en updaten. Is mijn blogpost al opgehaald? Zijn mijn gelikte foto’s al geliked? Heeft er nog iemand een reactie achter gelaten? (Volg je me nog?) Om horendol van te worden.

(Column Tess van Daelen voor LINDA.)

Lees ook:Beauty-expert Leco nu ook op Instagram
Lees ook:Fashion.blog wenst je een gezond, inspirerend en stijlvol 2014!
Lees ook:Het laatste modenieuws op Twitter!
Lees ook:& Other Stories onthult samenwerking met Ada Kokosar op Instagram
Lees ook:Zeeman neemt Amsterdam Fashion Week op de hak

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>